Sonntag, 14. April 2013

EVSAHİBİ AİLE ARIYORUM!

Ben 3. Eylül'den beri değişim öğrencisi olarak İstanbul'da yaşıyorum. Büyükşehir Hüseyin Yıldız Anadolu Lisesinde okuyorum ve Beylikdüzü'nün çevresinde arkadaşlarım var, okulum burada, hayatım 7 aydan beri burada yani. Almanya'ya geri dönmeme yaklaşık iki buçuk ay kaldı ve bu iki buçuk ay için kendime bir aile arıyorum. 28. Hazıran'da Almanya'ya döneceğim ve o zamana kadar benim tanıdığım bildiğim yerde Beylikdüzü ve Beylikdüzü'nün çevresinde kalabilmeyi çok istiyorum.
Siz benim için evsahibi aile olmak isterseniz buraya başvurabilirsiniz.

http://www.yfu-turkey.org/misafir/dunyaya-kapinizi-acin-evsahibi-aile-olun

Arkadaşlarınıza sorarsanız veya bunu paylaşarsınız çok sevinirim!

Teşekkür ederim, Lina :)

3 Kommentare:

  1. Ich habs gegooglet und ich drück dir die Daumen das es nochmal was wird :)
    Kristin

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Find latest mobiles.??
      http://hintamobile.com/Galaxy-Ace-Style-wor-4119.html

      Löschen